Sunday, September 20, 2009

Hari LahirKu...

19 September - semalam maka genaplah umurku 24 tahun. sudah tua!! sempena umur ku yang meningkat usia ni, banyak benda yang aku tak sempat kecapi. apa yang aku inginkan memanglah banyak. ada tak sape-sape yang nak bagi aku hadiah kat aku rumah banglo ke, kereta vios ke, tanah berekar-ekar ke... ada tak? ada sape-sape yang berhajat nak buat amal tu sila-silalah ye. wakahkahkah............. sebenarnya, apa yang aku ada dan aku dapat sudah membuatkan aku bersyukur yang teramat. mana tak nya, aku masih ada keluarga, masih cukup sifat dan akal. itulah yang lebih penting daripada apa yang aku impikan. tapi, ada juga yang bagi aku hadiah.....heheheheh. seronok den! tapi, kalau dapat lelaki kacak macam kat bawah ni pun bagus gak....huhuhu gatal lak!









aku rasa macam nak bercuti keluar negara. tapi, memandangkan H1N1 ni, nampaknya susahlah. Kalau tahun lepas aku bercuti ke Langkawi dengan family tahun ni mau gi mana-mana pun macam susah aja. Kalau banyak duit nak juga pergi ke negara-negara barat. Huhuhu.......tak pun pergi aja ke pulau-pulau.. jomlah kita buat rombongan pergi bercuti.........


* gambar aku ambil kat google.com

1 comment:

  1. Ala cik najwa oooi
    x dapat naik jet, naik sampan ok la kan
    yang penting hidup kita diberkati

    ReplyDelete